Khamis, 12 Oktober 2017

Kylie diary

Assalamualaikum 💋

Yeay thanks you aten..Dia ni kawan sekolah rabia tau.
Terima kasih aten.Aten makin lawa lah.



Kylie diary ni macam buku tau..Siap ada cermin lagi.Tak sangka lah dapat hadiah makeup ni.

Terharu sangat tau.Rabia nak ucap terima kasih sekali lagi dekat aten ya.Rabia sebagai kawan aten.Rabia support aten ya.Dia ni mua dan juga model tau.

Patut makin cantik..hehehe..Tak sabar nak pakai ni.

Alhamdulillah rezeki lagi 💜Syukur alhamdulillah.

RABIAHTUL ADAWIYAH 💋

13 ulasan:

  1. wahh 1 nak diary ni .. best jee

    BalasPadam
  2. teringin nak tengok kat dalam sama hehe bestnya

    BalasPadam
  3. wahhh.. rabia. meletup la pasni youtube dia. TUtorial plsss

    BalasPadam
  4. waa. nnt buat enrty satu lepas kena conteng dengan kyles ni :)

    BalasPadam
  5. New Giveaway lets start! Jom join :)
    https://intansaffyna.blogspot.my/2017/10/giveaway-besar-besaran-by-intan-saffyna.html

    BalasPadam
  6. wow... cantiknya diari, susah nak dpt diari free skang ni.

    BalasPadam
  7. wahh rezeki tu..anyway thanks singgah blog akak. akak follow awk ye

    BalasPadam