Blog rabiahtul adawiyah: Sis dah cuba produk nivea

Jumaat, 25 Ogos 2017

Sis dah cuba produk nivea

Assalamualaikum 💋

Hai korang 💋 Rabia dah cuba pakai dah produk nivea yang rabia menang hamper raya tu.

Ya allah...best sangat pakai tau..Setiap malam rabia akan sapu pada muka dan juga pada tapak tangan.

Memang best sangat pakai produk nivea ni! Gebu je kulit rabia ni 💋 Lepas ni rabia nak beli produk nivea lah pulak.
Dahlah putih muka rabia tau.Hehehe..Makin cantiklah nanti.Serious,memang best.Rabia tak tipu tau.Rabia try pakai yang ni je . Yang lain-lain tu bagi dekat umi,ayah dan juga tokwan saya.Hehe..tak tahulah nenek i pakai ke tidak produk ni.

Produk nivea memang hebatlah. 😘 Malam ni nak pakai pulak losyen ni.Kenapa dari dulu lagi rabia tak try produk ni ya.Baru sekarang nak cuba pakai.😪

Cantik pulak bekas nivea creme ni.Bolehlah letak pin tudung dalam tu.Rabia memang suka kumpul barang! 

Rabia syorkan korang pakai produk nivea ni ya.Rugi tak pakai tau.Nanti makin cantiklah.makin flawless.Kulit lembut je.Jangan lupa sapu nivea creme ni pada tapak tangan tau.

Fall in love 💜 with nivea 

Ikhlas daripada saya :
Rabiahtul adawiyah abdul ghani(Rabia)
 


 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan