πŸ’œ Halaman rumah ku πŸ’œ - rabiahtul adawiyah πŸ’œ

Mac 11, 2017
❤ ASSALAMUALAIKUM 😍

πŸ˜„ hai korang πŸ’œ

Selamat pagi 
 
πŸ’œ
πŸ’œπŸ’œπŸ’œ Rabia nak share halaman rumah rabia ni πŸ’œ

Mesti korang nak tengok kan halaman rumah rabia ni

 πŸ’œ


 πŸ’œ Ini lah halaman rumah rabia πŸ’œ Ni halaman rumah dekat belakang ya..

πŸ’œ Tak tahulah kucing siapa tu..tiba-tiba je datang kat rumah rabia ni.tapi comel pulak kucing tu kan..hehehe..


πŸ’œ Ni bunga kemboja pink ada kat tingkat atas rumah rabia..πŸ’œ

πŸ’œ cantik kan bunga kemboja ni..rabia biasa letak bunga kemboja ni dalam bilik air..biar bilik air tu nampak berseri-seri bila munculnya kehadiran bunga kemboja ini
πŸ’œ

 πŸ’œ Dekat belakang rumah rabia ni..penuhi dengan bunga je..umi rabia ni memang rajin berkebun..


 πŸ’œ Rabia pulak kerjanya..asyik menyiram bunga je.πŸ’œ 
πŸ’œ
πŸ˜„ Hobi masing-masing kan πŸ’œ

πŸ’œ Hobi my mum adalah suka berkebun  πŸ’œ 

πŸ’œ Hobi rabia suka berblogging πŸ’œ

πŸ’œ Setiap hobi dan minat berbeza kan..

πŸ’œ Blogger : rabiahtul adawiyah πŸ’œ

Catat Ulasan
Dikuasakan oleh Blogger.