Sabtu, 11 Mac 2017

💜 Halaman rumah ku 💜 - rabiahtul adawiyah 💜

❤ ASSALAMUALAIKUM 😍

😄 hai korang 💜

Selamat pagi 
 
💜
💜💜💜 Rabia nak share halaman rumah rabia ni 💜

Mesti korang nak tengok kan halaman rumah rabia ni

 💜


 💜 Ini lah halaman rumah rabia 💜 Ni halaman rumah dekat belakang ya..

💜 Tak tahulah kucing siapa tu..tiba-tiba je datang kat rumah rabia ni.tapi comel pulak kucing tu kan..hehehe..


💜 Ni bunga kemboja pink ada kat tingkat atas rumah rabia..💜

💜 cantik kan bunga kemboja ni..rabia biasa letak bunga kemboja ni dalam bilik air..biar bilik air tu nampak berseri-seri bila munculnya kehadiran bunga kemboja ini
💜

 💜 Dekat belakang rumah rabia ni..penuhi dengan bunga je..umi rabia ni memang rajin berkebun..


 💜 Rabia pulak kerjanya..asyik menyiram bunga je.💜 
💜
😄 Hobi masing-masing kan 💜

💜 Hobi my mum adalah suka berkebun  💜 

💜 Hobi rabia suka berblogging 💜

💜 Setiap hobi dan minat berbeza kan..

💜 Blogger : rabiahtul adawiyah 💜

Tiada ulasan:

Catat Ulasan