šŸ’œ Halaman rumah ku šŸ’œ - rabiahtul adawiyah šŸ’œ

❤ ASSALAMUALAIKUM šŸ˜

šŸ˜„ hai korang šŸ’œ

Selamat pagi 
 
šŸ’œ
šŸ’œšŸ’œšŸ’œ Rabia nak share halaman rumah rabia ni šŸ’œ

Mesti korang nak tengok kan halaman rumah rabia ni

 šŸ’œ


 šŸ’œ Ini lah halaman rumah rabia šŸ’œ Ni halaman rumah dekat belakang ya..

šŸ’œ Tak tahulah kucing siapa tu..tiba-tiba je datang kat rumah rabia ni.tapi comel pulak kucing tu kan..hehehe..


šŸ’œ Ni bunga kemboja pink ada kat tingkat atas rumah rabia..šŸ’œ

šŸ’œ cantik kan bunga kemboja ni..rabia biasa letak bunga kemboja ni dalam bilik air..biar bilik air tu nampak berseri-seri bila munculnya kehadiran bunga kemboja ini
šŸ’œ

 šŸ’œ Dekat belakang rumah rabia ni..penuhi dengan bunga je..umi rabia ni memang rajin berkebun..


 šŸ’œ Rabia pulak kerjanya..asyik menyiram bunga je.šŸ’œ 
šŸ’œ
šŸ˜„ Hobi masing-masing kan šŸ’œ

šŸ’œ Hobi my mum adalah suka berkebun  šŸ’œ 

šŸ’œ Hobi rabia suka berblogging šŸ’œ

šŸ’œ Setiap hobi dan minat berbeza kan..

šŸ’œ Blogger : rabiahtul adawiyah šŸ’œ

Catat Ulasan

Catatan Popular