❤ Before makeup & After makeup - rabiahtul adawiyah

Mac 11, 2017
❤ Hai..assalamualaikum ❤

Apa khabar semua ? korang sihat tak ? rabia sihat alhamdulillah 

Hari ni rabia nak tunjuk muka rabia yang real tau

hehehehehe

mesti ramai nak tengok muka rabia kan

❤ 

Before makeup dan after makeup mesti lain kan ..

Tak tahulah cantik ke tak..

hehehe..


❤❤❤ This is me ❤ Nampak perbezaan tak ? hehehe..

❤ Sekali sekala nak tunjuk muka tak bermekap 

❤ Hehehe...cantik ke tak rabia ni? sila jawab dengan jujur..hehehe


❤ Ada orang kata kalau orang perempuan yang biasa bermekap ni..dia sebenarnya tak ada keyakinan  diri sebab tu dia mekap...kalau tak mekap mesti rasa tak confident kan..

Macam rabia..rabia suka mekap simple sahaja..

rabia tak suka mekap over sangat..simple is the best ..natural beauty lagi bagus kan

❤ kalau mekap over sangat..nanti orang tak cam muka kita kan..


❤ Blogger : Rabiahtul adawiyah ❤




Catat Ulasan
Dikuasakan oleh Blogger.