Jumaat, 24 Februari 2017

The premier tissue 💋 _ rabiahtul adawiyah

💃Hai..assalamualaikum semua 💙

👄 Rabia baru je balik dari pasar tani ni..hehehe..

Hari ni rabia nak share pasal tisu premier ni
 
Muka rabia ni nampak je cantik..hehehe..puji diri sendiri lah pulak
 
Tapi rabia selalu je lap muka rabia ni dengan menggunakan tisu premier ni
 
sebab apa?
 
sebab muka rabia ni asyik keluar peluh je dan berminyak

kalau tak lap muka tu..nanti naik jerawat lah pulak kan..

rabia syorkan korang guna tisu premier ni

sebab apa?

sebab tisu ni soft sangat

💃💜 
 Lembut je tisu ni 💜 

💜 Made from 100 % VIRGIN PULP 💃

💋 I love this tissue 💓
 
💁 Coraknya pun dah cantik..sayang pulak nak pakai..💁

💙 Sebelum keluar rumah tu..jangan lupa lap muka awak tu dengan menggunakan tissue premier ni ya.💙

💋 Yang ada masalah kulit berminyak tu.rajin-rajin lah ya lap muka tu dengan tissue premier ni 😍

💜 Kalau tak ada tissue premier ni..lap dengan tuala kecik pun tak apa.tak ada masalah 💛💜

💃 Kalau awak sentiasa lap muka tu..muka awak berseri-seri tau.💋 tak nak ke muka berseri-seri?

😍 Baru nampak glowing gitu 😍

😎 Blogger : Rabiahtul Adawiyah Abdul Ghani 💜

 







0 ulasan:

Catat Ulasan