Jumaat, 16 Disember 2016

Kelebihan organic cofee scrub

😍 Assalamualaikum,hai 💜

Hah..hari ni rabia nak cerita sikit pasal kelebihan organic cofee scrub

seriously,rabia cuba pakai scrub cofee ni..

Lembut sangat kulit ni.kalau boleh rabia nak pakai setiap hari scrub coffee tu

Nak cantik kan kulit ni..kena konsisten lah cara pemakaiannya tu

💜 Organic coffee scrub 💜

😋
💜 Kelebihan cofee scrub 😍

 
💜 Tangan rabia lah tu 💜 Nampak gebu kan.Kak lina siap kata nampak seri kulit tu 💜

Korang nak kulit cantik macam rabia tak? korang pergi je pm kak lina ni kt instagram ya


Fanpage instagram: Florale natural cosmetics 😊

0 ulasan:

Catat Ulasan