Kelebihan organic cofee scrub

Disember 16, 2016
😍 Assalamualaikum,hai πŸ’œ

Hah..hari ni rabia nak cerita sikit pasal kelebihan organic cofee scrub

seriously,rabia cuba pakai scrub cofee ni..

Lembut sangat kulit ni.kalau boleh rabia nak pakai setiap hari scrub coffee tu

Nak cantik kan kulit ni..kena konsisten lah cara pemakaiannya tu

πŸ’œ Organic coffee scrub πŸ’œ

πŸ˜‹
πŸ’œ Kelebihan cofee scrub 😍

 
πŸ’œ Tangan rabia lah tu πŸ’œ Nampak gebu kan.Kak lina siap kata nampak seri kulit tu πŸ’œ

Korang nak kulit cantik macam rabia tak? korang pergi je pm kak lina ni kt instagram ya


Fanpage instagram: Florale natural cosmetics 😊

Catat Ulasan
Dikuasakan oleh Blogger.