Jumaat, 14 Oktober 2016

Tq admin contest - Penulis blog :Rabiahtul Adawiyah

Assalamualaikum.Apa khabar semua?Dah solat zuhur ke belum?Pergi solat cepat ya.Ni hah lama kan rabia tak berblogging..maklumlah banyak sangat rabia masuk contest.Jadi sibuk memanjang...tak sempat nak menulis blog..okeylah apa tajuk yang rabia nak bincangkan ni?Tajuknya adalah Tq admin contest.Inilah rabia buat untuk admin contest yang rabia sayang.Terharu kan...hihihi..disebabkan rabia menang contest kali ke 8 dah.so rabia nak wish lah kepada admin tu.TQ SO MUCH ADMIN CONTEST..U ARE SPORTING AND KIND. Rabia mampu bagi wish je admin..tak ada lah hadiah besar-besar...hihihi...


0 ulasan:

Catat Ulasan