Kelihatan cantik penting untuk wanita

September 11, 2016
Assalamualaikum.Apa khabar semua? Dah solat isyak dah? Alhamdulillah dah selesai solat ya.Oklah Rabia nak straight to the point je lah. Apa tajuk yang Rabia nak bincangkan pada malam ni.Tajuknya adalah kelihatan cantik penting untuk wanita.Siapa nak cantik ? Semua golongan kaum hawa lah kan.Cantik dari segi aspek apa tu? Just my opinion ..Cantik itu subjektif.Cantik dari segi dalaman dan juga luaran.Cantik akhlak dan cantik budi bahasanya.Muka dan seluruh anggota badan juga kena cantik juga kan.Itu hanya cantik luaran je.Tapi cantik dalaman adalah cantik dari segi peribadinya dan akhlaknya. Memang betul kelihatan cantik penting untuk wanita.Kita sebagai seorang wanita haruslah menjaga penampilan.Penampilan macam mana tu? Jaga penampilan dari segi aspek kekemasan dan kebersihan.


Catat Ulasan
Dikuasakan oleh Blogger.